عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 521
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 567
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 277947
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب BlackHeart ScreenSaver

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام BlackHeart Screen Saver را برای شما عزیزان در دلتافوکس قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دلتافوکس واقع شود.

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: محافظ صفحه , ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Sun Village 3D Screensaver

امروزه اسکرین سیور ها تنها به برنامه ای برای محافظت از صفحه محدود نمی شوند بلکه هر یک می کوشند تا با ساخت محیطی زیبا تر کاربران بیشتری را برای خود پیدا کنند . امروز قصد معرفی یکی از این محافظ صفحه ها را داریم که بی شک با تمامی نمونه های که تا به حال دیده اید متفاوت است . این محافظ صفحه که Sun Village 3D Screensaver نام دارد شما را به دهکده ای زیبا و خارق العاده می برد تا لحظاتی را فارغ از کارهای رایانه ای در محیطی دلنشین تجربه کنید . استفاده از افکت ها ، صداها و انیمیشن های مختلف باعث گشته است این اسکرین سیور به نمونه ای بی نظیر تبدیل گردد .

 

 

حجم : ۴۲٫۱۹ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: محافظ صفحه , ,
:: برچسب‌ها: اسکرین سیور , دانلود Screen Saver سه بعدی , دانلود Sun Village 3D Screensaver , دانلود اسکرین سیور , محافظ صفحه , محافظ صفحه 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Cloud Digital Clock 07

Cloud Digital Clock یک محافظ صفحه زیبا به شکل ابرهایی در آسمان است  که ساعت را  در قالبی جذاب و بسیار زیبا به تصویر می کشاند .هر چند اسکرین سیورها دیگر کارایی قدیم را برای محافظت از صفحه نمایش ندارند اما به این اسم معروف شده اند و کاربران برای تنوع از محافظ صفحه های گوناگون استفاده می کنند . اگر شما نیز دنبال یک برنامه جالب برای این منظور دارید ، استفاده از Cloud Digital Clock را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

 

حجم : ۱۲٫۳۰ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: محافظ صفحه , ,
:: برچسب‌ها: Cloud , CLoudy , Digital Clock , ابر , ابری , اسکرین سیور , دانلود محافظ صفحه , دانلود نرم افزار Cloud Digital Clock 07 , ساعت , محافظ صفحه ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Haunted House 3D Screensaver

Halloween نام یکی از جشن هایی است که در چندین کشور من جلمه آمریکا و کانادا هرساله در روز ۳۱ اکتبر برگزار می شود و در آن از نماد های ترسناک استفاده می کنند . جشن هالووین که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است تنها به مراسمی که در این شب برگزار می شود محدود نشده و پای خود را به دنیای رایانه نیز گذاشته است و شرکت های نرم افزاری مختلف با ساخت اسکرین سیورهای زیبا در این زمینه ، آن را جمع رایانه دوستان کشانده است . با توجه به فرا رسیدن این روز یکی از محافظ صفحه های حیرت آوری که برای گرامی داشت این روز طراحی شده است را برای کاربران گرامی دانلود کده فراهم نموده ایم که نام آن Haunted House 3D Screensaver می باشد . این اسکرین سیور شما را به یک خانه ی ترسناک و خالی از سکنه برده تا ترس را با تمام وجود خود لمس نمایید . طراحی بسیار زیبا با استفاده از فناوری ساخت تصاویر ۳ بعدی می تواند تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان آورد .

 

 

 

حجم : ۳۱٫۷۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

برای فعال سازی اسکرین سیور ، پس از استفاده از Patch به صورت معمولی که فایل اجرایی اصلی را دچار تغییر می کند ، پنجره ی دیگری باز شده که از شما می خواهد تا فایل دیگری با نام Haunted_House_3D_screensaver.scr را باز کنید . برای انتخاب این فایل کافیست تا به درایور نصب ویندوز رفته و پس از باز کردن پوشه ی Windows به System32 بروید آن را انتخاب کنید .

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: محافظ صفحه , ,
:: برچسب‌ها: : اسکرین سیور , اسکرین سیور Haunted House 3D Screensaver 2 , 0 , 0 , 6 , جشن هالووین , جشن هالویین , دانلود اسکرین سیور , دانلود محافظ صفحه , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار رایگان , محافظ صفحه ترسناک , نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com